onsdag 24 oktober 2012

Nya färdigheter...

Men tusan också! Nu gick det sådär länge igen innan det landar ett inlägg i den här rackarns bloggen :) Måste verkligen ta mig i kragen. Det har varit mycket på G sista tiden för min del dock, så jag får väl ge mig själv lite dispans. Hur som helst, jag har hunnit börja stick på lite fler grejer och även avslutat några andra grejer. Min lilla mor och jag gav oss iväg på ett äventyr förra helgen! En hel lördag spenderade vi tillsammans med en ledare och några andra glada deltagare i en liten stuga för att lära oss att knåpa ihop en fruntimmersväska! Jag undrade ibland vad tusan jag gett mig in på!! Men nuuuu är min väska nästan färdig! Allt det svåra är i alla fall över, nu återstår bara att klura ut hur jag ska göra med någon form av axelremmar. Det är en nöt jag får knäcka vidare på =) Men nu tänkte jag visa lite bilder från väskresans gång fram till hur den ser ut idag. Ha det gött!! =)
Här ligger mina delar och väntar på att bli ihopsydda
Detaljbild

Allt är ihopsytt och nu ska fickan på insidan sys för hand
Utsidan på väskan

Väskan från insidan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar