måndag 15 augusti 2011

Höst ??

Idag känns det verkligen som höst ute. Det är mulet och regnar och lite småkyligt, men är det inte lite väl tidigt för höst?? Men man vet aldrig, det kanske blir en värmebölja till i september-oktober, konstigare saker har ju hänt!
Men jag tänker ta tillfället i akt och höstmysa lite ;-)
Efter att ha gjort färdigt min Delightsjal nu så fortsätter jag på mitt ANDES-garn. Det ska bli ett set bestående av mössa, halsvärmare och pulsvärmare i en härlig lavendelfärg!

Jag uppmärksammade att bilden på sjalen är något suddig och kanske inte riktigt gör en rättvisa. Jag ska lägga sjalen i press ett tag så att den rätar ut sig i kanterna och sedan ta ett bättre foto och lägga ut på den ;) med någon detaljbild också!

För nu önskar jag alla en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar