söndag 22 januari 2012

Aruba nails!

Tittade inom Kicks i fredags och kände att jag ville unna mig något. Eftersom en av mina passioner här i livet är nagellack så krävs det ingen raketforskare för att gissa va jag kom ut med ;-)
Det blev ett lack från Essie i en underbar blå nyans som heter Aruba blue, och ett litet Depend lack som har en tunnare pensel för att göra fina linjer. Så resultatet av dessa två syns här på bilden (hade inte hunnit med att ta bort lacket som hamnade lite utanför men det blev ju bra ändå). Måste säga att jag tycker Depend har lyckats bättre med sina tunna penslar än vad Kiss har gjort. Köpte ett 3-pack med deras nail-art kit och blev faktiskt rätt besviken när jag öppnade flaskorna. Penslarna var tjockare än vad jag trott och dessutom var dom rätt ojämna i topparna vilket resulterade i ojämna linjer. Måste ge ett stort plus till Essie-lacket, täckte mycket bra och var lätt att lägga :-) jag har lagt 2 lager. Får se vad jag kommer ut med nästa gång jag hamnar på Kicks, det är en farlig affär :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar