söndag 29 mars 2009

Ny väska!

Då har vi tovat ännu en väska. Denna gången blev det en väska korsad med en basketboll...eller nått annat liknande ;-)
Den blev förbaskat häftig men tyvärr är den lätt att sno ur, så tjuvarna tycker säkert om den. Ska se om jag kan hitta några magneter som är starka nog att hålla ihop den.
Mönstret är från drops men jag måste säga att det var inget vidare mönster. Jag fick snickra lite själv, med hjälp av andra stickfanatiker, för att få den att se likadan ut på båda sidorna. Men va fasen, en liten utmaning har ingen dött av =D
Garnet som jag använde var Eskimo från Drops, ett underbart ullgarn!! roligt att sticka i och blir jättefint när man tovar det. Jag har använt likadant garn till de gröna tovade tofflorna.
Så här blev ialla fall resultatet, en rolig men icke stöldsäker väska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar